Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών

  • Company: HERON
  • Date posted: 22 May
  • Ref. Code: ΕΤΕΠ-0519

Description / Requirements

Ο/Η κάτοχος της θέσης, θα είναι υπεύθυνος/η για την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση, την παροχή υπηρεσιών πληροφόρησης, διαχείριση παραπόνων κ.ά.

Κύριες αρμοδιότητες: 

  • Ενημερώνει & διαχειρίζεται αιτήματα πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας.
  • Παρέχει στους πελάτες σαφείς, σωστές πληροφορίες και πρακτικές λύσεις. 
  • Διαχειρίζεται άρτια τις διαδικασίες και τα συστήματα της εταιρίας.

Candidate profile

Απαιτήσεις της θέσης: 

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο ή/ και σε θέση πωλήσεων. 
  • Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (MS Office, Windows). 
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος). 
  • Υψηλό αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων. 
  • Προσανατολισμός στην άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη. 
  • Αυτοπαρακίνηση και ενθουσιασμός για την επίτευξη στόχων. 
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες. 
  • Υπευθυνότητα και ομαδικό πνεύμα.